Η καθημερινή λήψη μεγάλων δόσεων βιταμίνης Β μπορεί να μειώσει ακόμα και στο ήμισυ τον ρυθμό συρρίκνωσης του εγκεφάλου σε ηλικιωμένους που εμφανίζουν τα πρώτα προειδοποιητικά σημάδια της νόσου Αλτσχάιμερ, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα. Η διετής μελέτη σε 168 εθελοντές της ...
14 ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
|
Ερευνητές στις ΗΠΑ, βρήκαν δύο νέες γενετικές μεταλλάξεις που σχετίζονται με τις θανατηφόρες μορφές του καρκίνου των ωοθηκών στις γυναίκες. Μάλιστα η ανακάλυψη αυτή είναι σημαντική αφού μπορεί να οδηγήσει σε νέους τρόπους καταπολέμησης των όγκων.
Οι ερευνητές του πανεπιστημίου Τζον Χόπκινς, ...
|
Λίγη, αλλά καλής ποιότητας, σοκολάτα μία ή δύο φορές την εβδομάδα μπορεί να προστατεύσει τις γυναίκες από καρδιακή ανεπάρκεια, σύμφωνα με νέα μελέτη. Επιστήμονες από το Ιατρικό Κέντρο Βeth Ιsrael Deaconess στη Βοστώνη ανέλυσαν στοιχεία από περίπου 32.000 γυναίκες άνω των 48 ετών, διαπιστώνοντας ότι η μετρημένη ...
|
Οι μακροχρόνιες δίαιτες ίσως απελευθερώνουν στο αίμα βιομηχανικά παράγωγα που δυτικά προκαλούν χρόνιες νόσους όπως ο διαβήτης, η υπέρταση και η ρευματοειδής αρθρίτιδα.
«Αυτό συμβαίνει επειδή τα εν λόγω επικίνδυνα συστατικά αποθηκεύονται στο λιπώδη ιστό, ο οποίος κατά τη διάρκεια του αδυνατίσματος ...
|
Όσο και αν φαίνεται περίεργο, σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες η διατροφή μας μπορεί ακόμα και να μας ρίξει σε κατάθλιψη. Μια νέα έρευνα Βρετανών επιστημόνων που υποστηρίζει πως κάθε τι που βάζουμε στο πιάτο μας επηρεάζει όχι μόνο το στομάχι μας αλλά και τη διάθεσή μας.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε ...
|
Χημικές ουσίες που χρησιμοποιούνται για την επίστρωση των αντικολλητικών μαγειρικών σκευών καθώς και για την παραγωγή αδιάβροχων υφασμάτων μπορεί να αυξάνουν το επίπεδο της χοληστερόλης στα παιδιά, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική έρευνα. Τα παιδιά που είχαν το υψηλότερο επίπεδο αυτών των ουσιών ...
|
Οι άντρες που έχουν κακή φυσική κατάσταση και ταυτοχρόνως περνούν ατέλειωτες ώρες στη δουλειά τους, διπλασιάζουν τον κίνδυνο που διατρέχουν να πεθάνουν από την καρδιά τους σε σύγκριση με όσους εργάζονται λιγότερο, προειδοποιούν επιστήμονες από τη Δανία.
Σε μελέτη που πραγματοποίησαν διαπίστωσαν ...
|
Στα 19 ανήλθαν τα θύματα του ιού του Δυτικού Νείλου στην Ελλάδα, μετά το θάνατο ενός ακόμη ηλικιωμένου με υποκείμενα νοσήματα. Σύμφωνα με στοιχεία του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, μετά τη διάγνωση άλλων οκτώ κρουσμάτων της λοίμωξης, που προκαλεί ο ιός του Δυτικού Νείλου, ο συνολικός ...
|
Σας τυχαίνει συχνά να βλέπετε μια ταινία στην τηλεόραση και να τσιμπολογάτε, χωρίς καν να συνειδητοποιείτε τι βάζετε στο στόμα σας; Ή μήπως έχετε την τάση να αδειάζετε πιάτο σας σε χρόνο ρεκόρ; Αν ναι, τα κακά νέα είναι ότι έχετε κακές διατροφικές συνήθειες. Τα καλά νέα είναι ότι δεν είστε μόνοι.
Κάθε ...
|
Τα υψηλά επίπεδα της ορμόνης του στρες, της κορτιζόλης, στις τρίχες των μαλλιών μπορεί να αποτελούν ισχυρή προειδοποιητική ένδειξη για έμφραγμα, μήνες πριν αυτό συμβεί, σύμφωνα με μια νέα καναδική επιστημονική μελέτη.
Η μελέτη, υπό τους Σταν Βαν Ούουμ και Γκιντεόν Κόρεν του πανεπιστημίου του Δυτικού ...
|
Φωτό: © Fotolia
Γυναίκα είσαι, σίγουρα θα έχεις ακούσει τον όρο "πολυκυστικές ωοθήκες". Ξέρεις τι ακριβώς είναι; Υπάρχει κάτι που μπορείς να κάνεις για να προστατευθείς; Θεραπεύονται; Τι προβλήματα μπορεί να σου δημιουργήσουν; "Έξι στις δέκα γυναίκες πάσχουν από το σύνδρομο των πολυκυστικών ωοθηκών. ...
|